Bevindt uw organisatie zich in de aanloop naar een verandering? Bijvoorbeeld omdat de markt verandert, omdat uw organisatie gaat internationaliseren, of vanwege productvernieuwing? Dit gaat vaak gepaard met groei of krimp. Aldoende leren, kost tijd en geld. Check daarom vooraf de volgende punten:
Wat is de strategie van de organisatie?
Welk type medewerkers is daarvoor nodig?
Wat is daarbij de meest effectieve organisatiestructuur?
Over welke kerncompetenties moeten de medewerkers beschikken?
En hebben ze die ook?
Welke functies zijn nodig in de nieuwe organisatie?
Wat motiveert de medewerkers en hoe biedt u dat?
Welke HR instrumenten steunen de verandering van de organisatie?
We nemen graag de tijd om hierover met u van gedachten te wisselen. Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvend kennismaking-/adviesgesprek.
Interim HR-manager
Carla Beijer is specialist in veranderende organisaties en sinds januari 2014 associated partner bij de We Build Bridges. Ze heeft meer dan 15 jaar ervaring als HR Manager in de volle breedte van het vak en in diverse branches.
Comments